Week 7 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van lisamartens - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van lisamartens - WaarBenJij.nu

Week 7

Blijf op de hoogte en volg

13 Maart 2014 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal!

Ik zit nu lekker relaxed op bed mijn verslagje te schrijven na een avondje kickboxen en spa met sauna stoombad en zwembad. Was en heel gezellig met Linda en Feline! We gaan dit nou voortaan elke week doen op dinsdag.

Op stage was het ook een leuke dag. Ik mocht vanmorgen weer helpen met de spreekuren en om 11 uur ging ik met mijn stagebegeleidster langs bij een paar ranches om bloed af te nemen van paarden. Daarna waren nog naar de stal geweest waar haar paard staat om hem te laten zien, echt een mooi beest! Ze hebben hier veel pasofino paarden dat is een Zuid Amerikaans ras. Ik mag zaterdag op haar paard gaan rijden dus daar heb ik zin in! En zondag ga ik bij hun quad rijden wat ik altijd al heb willen doen. Daarna houden we een bbq met een aantal mensen van de kliniek. Een super weekend word dat dus.

Ik heb deze week ook voor een duifje gezorgd dat met een gebroken poot binnen werd gebracht. We hebben het pootje gespalkt en nu moeten we wachten tot de duif weer kan vliegen want zijn vleugels waren ook geknipt. Hij zit die tijd nu in de kliniek.

Verder heb ik op stage veel bloed mogen afnemen en onderzoeken omdat ik dat heel leuk vind en het helemaal wil goed en zelfstandig wil kunnen.

Dit weekend ben ik natuurlijk ook weer uit geweest. Vrijdag avond was Matthias om 12 uur jarig dus hebben we dat bij Mambo gevierd. Zaterdag lagen we een dagje op het strand bij Zanzibar en savonds zijn we naar de Bermuda geweest. Zondag hebben we weer een dagje op het strand gelegen maar dan bij Mambo en hebben daarna lekker mojito’s gedronken bij de happy hour. Savonds heb ik voor de verandering een keer een filmpje gekeken in plaats van naar Wet&Wild te gaan.

Dat was mijn verslag weer van afgelopen week! Nog maar een paar weekjes te gaan hier. Ik ga het echt missen…

xxLisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 10 Jan. 2014
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 10045

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 31 December 2014

Curaçao

Landen bezocht: