Op naar Curaçao! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lisamartens - WaarBenJij.nu Op naar Curaçao! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lisamartens - WaarBenJij.nu

Op naar Curaçao!

Blijf op de hoogte en volg

23 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Het is bijna zover, ik ga 2,5 maand stage lopen bij dierenkliniek Parera in Curaçao! Ik vlieg morgen vanuit Schiphol om 9:00 uur en dan kom ik 9 uur later aan in Curaçao waar het dan 13:00 uur lokale tijd is. Het zal wel een grote schakeling zijn vanwege het warmteverschil, want ik ben lang niet meer in een tropisch land geweest.

Ik ben nu mijn laatste spullen aan het pakken en mijn e-reader en ipod vol aan het gooien. Vanavond ga ik naar de stad om nog wat dingen te kopen. Daarna ga ik met mijn moeder, zusje en oma gezellig uit eten.

Ik zal wel veel missen; mijn vrienden, familie en mijn kat. Maar dat hoort er natuurlijk bij en gelukkig heb ik internet in mijn appartement.

Mijn afscheidsfeest is echt leuk geweest met al mijn vrienden en familie, ik heb een receptenboek gekregen waar iedereen een persoonlijke boodschap en recept in heeft gezet.

Vorige week ben ik met veel vrienden voor de laatste keer voorlopig naar de Time Out geweest. Het was een super uitgaansavond. Gister ben ik met mijn beste vriend een dagje in Tilburg wezen shoppen en zijn we naar de bios geweest. Ook ga ik het paardrijden missen maar dinsdag heb ik een hele leuke laatste springles gehad, dus dat was een goede afsluiter voorlopig.

Ik heb er echt zin in! Mijn volgende blog zal vanuit Curaçao zijn. Ik houd jullie op de hoogte met mijn blog, ik ga zoveel mogelijk schrijven en foto's plaatsen.

Tot over 10 weken!

Liefs,
Lisa

  • 23 Januari 2014 - 13:32

    Lisa Haaring:

    Die receptenboek gaat denk wel heel goed van pas komen hihi...

  • 23 Januari 2014 - 16:51

    Miranda:

    Heel veel plezier en een goede reis! Enjoy!

  • 23 Januari 2014 - 21:18

    Seana:

    Hey Lisa, we zullen je zeker gaan volgen op je blog! Ben heel benieuwd hoe je het daar gaat krijge! Zal wel heerlijk warm zijn daaro!:) xx veel plezier meid!

  • 23 Januari 2014 - 23:28

    Joannette:

    Go for it!!! Girl!

  • 24 Januari 2014 - 08:56

    Hanneke Van Leeuwen (Marcel,Floor,Maarten,):

    Hi Lisa een hele fijne en goede reis! Veel plezier!

  • 24 Januari 2014 - 12:47

    -:

    lieve lisa,
    heel veel plezier in curaçou we gaan je allemaal missen.
    pas goed op jezelf maar vergeet vooral niet te genieten, lol te maken, nieuwe mensen leren kennen en vele mooie ervaringen op te doen. nogmaals heel veel plezier!
    wij volgen jou via je blog!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 10 Jan. 2014
Verslag gelezen: 615
Totaal aantal bezoekers 10049

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 31 December 2014

Curaçao

Landen bezocht: