De laatste weken - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van lisamartens - WaarBenJij.nu De laatste weken - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van lisamartens - WaarBenJij.nu

De laatste weken

Blijf op de hoogte en volg

28 Maart 2014 | Curaçao, Curaçao

Maandag was het eindelijk zo ver, mama komt naar Curacao! Ik stond dus om half 6 mooi vooraan in de rij om haar op te vangen bij het vliegveld. Ik mocht op stage wat eerder weg. We waren echt blij om elkaar weer te zien.

Nadat we weer herenigd waren reden we naar mijn appartement waar ze een nachtje zou slapen omdat ze dinsdag pas in haar appartement terrecht kan. Mijn huisgenoten hadden lekker eten klaargemaakt en mijn moeder kennis gemaakt met de studenten die hier ook wonen. Daarna lekker een coronatje gedronken met z’n allen.

Dinsdag ben ik smorgens naar stage gegaan en tussen de middag heb ik met mama in mijn appartement pauze gehouden en geskyped met mijn zusje en oma die nu in Nederland zitten. Mijn zusje kon niet mee omdat ze examens heeft, heel jammer! :( Na mijn stage savonds ben ik met mama boodschappen wezen doen voor in haar nieuwe appartement en daarna hebben we haar spullen verhuisd. Het ziet er echt netjes uit! Ik blijf daar de laatste week ook slapen omdat ik niet langer in mijn studentenappartement kan blijven. Het ligt tegenover de boulevard met Mambo, Cabana Wet&Wild en nog veel meer winkeltjes, restaurantjes en uitgaans gelegenheden. Ideaal dus! Mijn stagebegeleidster kent de eigenaar van het appartement dus zo heeft ze voor ons geregeld dat we konden boeken.

Ook is deze week mijn laatste stageweek aangebroken. Vrijdag ga ik trakteren op stage, mama gaat een lekker feestmaal koken (wat hier een traditie is als er iemand weggaat) en ik heb nog cadeautjes voor iedereen en een speciaal cadeau voor mijn stagebegeleidster.

Mijn stage zit er jammer genoeg bijna op! Nog 2 weken.. Zo jammer! Ik baal er echt van. Ik zo graag hier blijven werken. Ook op stage hebben ze graag dat ik blijf haha. Maar eerst mijn diploma in Nederland halen! Ik doe deze week dus alle dingen die ik het leukste vind om te doen (eigenlijk bijna alles) en probeer me nog meer te verbeteren in de handelingen. Mijn collega Lucy had een taart gebakken voor mij omdat ik wegga, superaardig! Aankomende vrijdag ga ik met een aantal collega’s naar de full moon party op kokomo. Wat mijn laatste full moon zou worden en om het al een beetje af te sluiten met mijn collega’s.

Mijn tijd hier in Curacao zit er bij op, ik ga de laatste 2/3 weken nog genieten van mijn tijd met mijn vrienden, laatste stage dagen en met mijn moeder. En ik probeer nog niet aan naar huis gaan te denken! Ik heb nog zoveel te doen hier.

Ayoo!!

Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 10 Jan. 2014
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 10021

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 31 December 2014

Curaçao

Landen bezocht: